فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد
سرخط خبرها

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی به میزبانی مشهد

  • کد خبر: ۱۴۲۷۵۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی به میزبانی مشهد
مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با حضورسید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و علی‌اکبر هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

مرتضی قربانی در خصوص اعتبارات این فدراسیون اظهار کرد: از سال گذشته وضعیت مالی مطلوبی نداشتیم به طوری که تا پایان سال ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به فدراسیون اختصاص یافت. از زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم، طبق تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت ورزش و جوانان منعقد شد، بودجه امسال قریب به ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ پیش‌بینی شده است که بخشی از آن دریافت شده و مابقی آن دردستور کار است.

وی افزود: کمک‌های مالی فدراسیون به هیات‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته متفاوت است، ما سه تا ۱۰ میلیون و حدود ۹۰۰ میلیون به هیات‌ها اعتبار اختصاص دادیم.

قربانی ادامه داد: امروز در این مجمع عمومی اقدامات و اعتبارات و حساب‌های مالی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بررسی و تصویب می‌شود. روزی که عهده‌دار فدراسیون شدم،۱۱ رشته تپانچه و تفنگ تعدیل شده بود مسابقه و اعزامی نیز وجود نداشت و در شرایطی که برخی رشته‌ها فعالیت نداشتند، توانستیم تیم ملی را ارتقا دهیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان از استعدادیابی توسط فدراسیون خبر داد و گفت: توانستیم تیم ملی خود را به ۷ کشور برزیل، قزاقستان مصر قونیه و. اعزام کنیم در حالی که مشکلات سلاح و مالی وجود داشت، اما توانستیم ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۶ مدال برنز کسب کنیم. امید است در تورنمت فرانسه مدال‌های رنگی بر گردن ورزشکارانمان ببینیم.

وی خواستار اهتمام بیشتر مجلس شورای اسلامی و دولت نسبت به ورزش اسلامی تیراندازی شد و بیان کرد: ما در سطح پنجم ورزش کشور بوده و در پی ارتقا و همگانی شدن این ورزش هستیم.

قربانی در خصوص برنامه ۱۴۰۲ فدراسیون تیراندازی اعلام کرد: جدول مسابقات بین‌المللی را تا قبل از المپیک اعلام خواهیم کرد و با توجه به توانایی مالی ورزشکاران را اعزام خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->